Krups XN2105

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups XN2105 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

diktevreden 01-03-2009
Geschreven voor: Krups XN2105

Prima apparaat om enkele kopjes te zetten. Iedereen roept over de (goede) smaak van de koffie. Heb je echter een feestje met flink wat bezoek te vieren haal dan om twee redenen het vertrouwde koffieapparaat maar weer uit de kast. Reden 1: de Nespressomachine kan het niet bijbenen, je bezoek moet veel te lang op dat lekkere kopje wachten. Reden 2: 100 kopjes komen op zo'n 35,- €uro, dus veeeeeeel duurder dan dat je gewone koffie zet. Zou ik weer voor de aankoop staan dan zocht ik naar een soortgelijk systeem dat sneller en prijsgunstiger is. Overigens: de losse aeroccino om melk op te schuimen voor een cappucino is geweldig!

Sara1980 26-12-2008
Geschreven voor: Krups XN2105

Mooi en compact apparaat.
Heel eenvoudig te bedienen. Leuk dat je kan kiezen tussen een gewone espresso en een lungo.
Heerlijke koffie in een handomdraai!

Guus 28-06-2007
Geschreven voor: Krups XN2105

Overtuigd door de goede smaak van nespresso op zoek gegaan naar een betaalbaar apparaat. uiteindelijk tich gekozen voor de Krups vanwege de looks en goede ervaringen van kennissen met dit apparaat. Moet oppassen dat ik niet teveel koffie ga drinken. Goh, wat is dit genieten zeg! Apparaat maakt een top indruk. Alles voelt zwaar en degelijk aan. Maakt wel veel herrie bij pompen koffie.....Al met al een erg goede koop.

A. van der Kolk 10-01-2007
Geschreven voor: Krups XN2105

In vergelijking met een gewoonkoffiezetapparaat een hele vooruitgang. Doordat
er te kiezen valt uit 12 smaken koffie, is er genoeg keuze.
De mogelijkheden van dit espressoapparaat zijn beperkt maar ruim voldoende.
En het koffiezetten is met dit apparaat easy.

R.Verhaar 06-01-2007
Geschreven voor: Krups XN2105

De nespresso zet een lekker bakkie voor iedereen die van koffie houdt met een
bite , zit altijd wel de juiste smaak tussen. Het apparaat zelf is erg
gebruiksvriendelijk en zet lekkere hete koffie, dit kun je nog verbeteren door
de kopjes/bekers vooraf te verwarmen.Een fijn apparaat met geen toeters en
bellen het werkt perfect ,en voor wat mij betreft een echte aanrader.